Cu ce te putem ajuta?

  • Brand Management
  • Audit marketing
  • Strategii si planificare de marketing
  • Strategii de lansare
  • Cercetari analiza si studii de piata
  • Implementarea programelor de marketing
  • Analiza competitiei
  • Content Marketing
  • Strategii de recrutare si retentie a clientilor
  • Strategii de comunicare
  • Social Media Marketing
  • Search engine marketing si SEO
  • Video Marketing
  • Email Marketing
  • Strategii de mobile marketing
  • Creatie si productie web sites & Apps
  • Creatie si productie aplicatii mobile
  • Creare strategii digitale
  • Creare de continut pentru platfome de social media
  • Eficentizarea bugetului de marketing
  • Identificarea alternativelor optime in procesele de marketing
  • Flyere, brosuri, cataloage de prezentare, reviste
  • DTP
  • Tipar digital
  • Tipar offset
  • Obiecte promotionale personalizabile
  • Litere volumetrice
  • Print de mare dimensiune
  • Casete luminoase
  • Semnalistica
  • Display digital & panouri
  • Fotografii de produs
  • Fotografii de evenimente
  • Sedinte foto speciale indoor &outdoor
  • Proiecte foto speciale
  • Colaborari modele pentru sedinte foto
  • Filmari indoor & outdoor
  • Scurtmetraje & videoclipuri
  • Video promo
  • Video blog & Video streaming
  • Creatie design
  • Concept design
  • Identitate de brand
  • Web design
  • Print design
  • Radio
  • TV
  • Outdoor & Indoor
  • Print
  • Planificare si organizare eveniment
  • Concept si promovare de eveniment
  • Comunicate de presa

Beneficiile unui marketing eficient

Un brand bine definit
La fel ca si oamenii, un brand are doua parti mari si importante: partea rationala si partea emotionala. Ambele trebuie sa fie clar definite si implementate corect pentru a putea atinge potentialul real al brandului.
Mai mult timp alocat dezvoltarii business-ului tau
Atunci cand o companie evita sa apeleze la la o agentie de marketing sau o persoana specializata in acest domeniu, se va gasi fata in fata cu situatia de a delega un alt angajat sa umple gaura creata in lipsa unui departament de marketing. In schimb, ai putea sa lasi timpul necesar angajatiilor tai sa se dezvolte corect pe postul pe care il ocupa, sa se afirme in acel domeniu, si sa-si atinga targeturile facand lucrurile pentru care a fost angajat.
Profesionalism
Intalnim adesea situatia in care un antreprenor crede ca petrecand poate putin mai mult timp in birou, va reusi sa creioneze o strategie de marketing eficienta. Chiar daca esti un antreprenor talentat, este nevoie de experienta si cunostinte in domeniu pentru a deveni un marketer talentat. Lasa partea de marketing pe mana profesionistilor iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Mai multi clienti
Capacitatea de a creste numarul de clienti intr-un mod eficient si de lunga durata necesita cunostinte mai ample atat despre online marketing cat si despre offline marketing. Atunci cand apelezi la serviciile unei agenti de marketing vei avea mai multe minti experte care vor lucra alaturi de tine la eficientizarea procesului de crestere si loializare al clientilor.

Derularea unei campanii

Research
Dezvoltarea unei strategii
Derularea campaniei
Analizare si raport